Hard knock life - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Ploegsma - WaarBenJij.nu Hard knock life - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Ploegsma - WaarBenJij.nu

Hard knock life

Door: Nick Ploegsma

Blijf op de hoogte en volg Nick

27 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Het harde leven van een student op Curaçao, je wil echt niet weten hoe hard de struggle is die wij moeten meemaken.. Wakker worden met 29 graden op je bakkes, afkoelen onder een koude douche, vervolgens naar je stage waar je wat opdrachtjes moet maken, weer in auto naar huis, al die palmbomen die je tegenkomt en die zon die maar blijft schijnen die ondertussen de 32 graden aangetikt heeft.. In het weekend naar het strand om af te koelen in dat blauwe heldere water, vervolgens al dat zand weer aan je voeten.. ’s avonds naar een discotheek om de volgende dag weer lekker naar het strand te gaan; hmm klinkt eigenlijk best wel goed haha, wat ben ik blij dat ik dit elke week weer mag meemaken :).

In het vorige nog ff een stukje vergeten, uit bescherming van mezelf denk ik.. Had bij de sportschool mijn spullen in een kluisje gedaan maar was vergeten welk nummer kluisje. Meneer achter de balie gevraagd om het kluisje te resetten waar ik dacht dat mijn spullen inzaten, helaas wou dit niet. Vervolgens een of andere buffel opgehaald die met een watertang van een halve meter het slot van het kluisje openbreekt. Chill dacht ik, mijn spullen na 15 minuten terug! Maar nee hoor deze downie had zijn spullen in een ander kluisje zitten haha, vervolgens naar een andere ruimte gelopen en tadaah: daar lagen ze in het eerste kluisje die opengemaakt werd. Ik kan je vertellen, ze waren niet erg blij met me..

Ondertussen alweer zo’n 3/4 weken aan het hoesten. Het mooie is dat je er dan gratis hoofdpijn bij krijgt en aangezien ik de jackpot gewonnen heb ben ik ook verkouden in Curaçao, ja dat kan gewoon.
Ik denk dat ik te lang geen subway gegeten heb, word maar weer eens tijd dus. Nee zonder gekkigheid, is niet echt tijd om uit te zieken want de gemiste dagen moet ik weer inhalen dus dat ga ik mooi niet doen. Voor de rest van de week vrij weinig gedaan, doordeweeks kapper geweest en ben weer lekker kaal.

Kijk al uit naar volgende week woensdag, dan komen mijn ouders en broer hier 8 daagjes op Curaçao dus dat worden even een paar vrije dagen! (Heb er 5, waarvan ik er 3 gebruik, doordat ik elke dag een half uur langer werk 18 weken lang).

Dit weekend zoals gewoonlijk weer geen ene reet gedaan. Zowel zaterdag als zondag bij atjes zwemparadijs geweest, pauperstrand nummer 1 maar je kan er prima liggen haha. ’s Ochtends natuurlijk weer even een pistoletje kipkerrie gehaald wantja dat moet wel even verteld worden of niet luuk. Morgen weer beginnen met de ellende, deze keer maar 4 daagse werkweek want vanaf 31 oktober tot 4 november vrij gevraagd ivm ouders die hier zijn :D.

• 27 Oktober 2014 - 01:10

Huub Hangop:

Jeetje, wat een superspannend verhaal weer knul. We missen je hier op het aspergeveld. Onze aspergesteker van het seizoen een half jaar weg is natuurlijk een enorme aderlating.

Veel plezier nog knul,

Groetjes huub

• 27 Oktober 2014 - 01:13

Dirk:

Waarom heb je niks gezegd over dat avontuurtje van afgelopen zaterdag met die local?

• 27 Oktober 2014 - 01:18

Justin Bieber:

great story!

it was nice to have you backstage

• 27 Oktober 2014 - 01:20

Latisya:

Nikkie met zn kleine pikkie

• 27 Oktober 2014 - 01:21

Cor Van De Laan:

kerel vergeet je je abonnement niet te betalen.
    Kunt het overmaken op de volgende site;

Www.pornhub.com/payment

• 27 Oktober 2014 - 01:26

Aard Aardbei:

hee nickie,

Wat een ***streek om zomaar mij winkel uit te lopen zonder te betalen. Zou je zo snel mogelijk het volgende af wille rekenen;

2 trossen bananen
    1 zak aardappelen
    4 kroppen sla
    2 bosuien

En die hond van mij hoef je niet elke keer een trap na te geven!

De groeten,

De plaatselijke groenteboer

• 27 Oktober 2014 - 01:32

Atje:

Hallo ik ben at, ik ben een huisgenoot van nick. Nick is kut

Groeten

• 27 Oktober 2014 - 01:33

Attia:

huisgenootje,

Weet jij waar mijn schoenen zijn?

• 27 Oktober 2014 - 01:36

Carmen Rijnbout:

zorg je goed voor mijn zusjes?

• 27 Oktober 2014 - 01:37

Dirk Van Hooydonk:

Hallo ik ben Dirk en hou van piemels

• 27 Oktober 2014 - 01:39

Nick:

Jouw zusjes zijn de mijne;)

• 27 Oktober 2014 - 09:30

Joke:

Hey biatchhhhh, zo spannend echt een stoer verhaal.
    Binnenkort gaan we elkaar weer zien op habbo??

• 30 Oktober 2014 - 01:29

Campo Alegre:

Beste nick,

Eerst loop je hier de hele avond te stinkvingeren, en laat je daarna lekker pijpen door een van mijn dushis.
    en vervolgens vergeet jij je jas met je dronken hoofd.

Kut MARIKU!

Groeten,
    Campo

• 03 November 2014 - 18:52

Siebrig:

Ik lees het al, op oma haar facebook, jij hebt het zwaar daar op Curaçao, ik leef met je mee.....Hou je haaks, Siebrig oftewel je tante

• 03 November 2014 - 20:24

Astrid:

Van harte gefeliciteerd Neef en een hele fijne dag.